Wednesday 10 August 2011

Permulaan..(gedik nak jadi b2b blogger gak)

Saalam to all..
Have to open up a new blog (beside my business blog) to share with others my bride-to-be journey. hehe.. It's a good thing to share coz saya paham some of us kinda lost kan untuk buat preparation. Coz me myself pun lost jugak, ahaks! But now da stabil la sikit kan..

Rasanya sarah patut citer sikit pasal bertunang dulu.

This girl here met.....


this boy.



Haha, sengaja sarah letak pix encik tunang yg ni. Let it be a surprise nanti when terlihat kehenseman tunangku ini.... (ye2 je la..). But i will reveal his face nanti k... em,maybe time kawen kot? Ok la, back to e-day thingy. Engagement tied on 5 Mac 2011 which is my birthday! hehe.. Happy sangat. Majlis sederhana but yet, meriah. huhu.. Ye kew? Ye la.... betul.. Ok la, next entry i will tell you bout my preparation k. Sudah malam, mau tido nak bgn sahur and have to work tomorrow. Daaaa.....

No comments:

Post a Comment